Hvor mye koster levering i Storbritannia, og hvor lang tid tar det?

    Vi tilbyr gratis levering på alle standardbestillinger, som kan ta opptil 21 virkedager.

    Mer informasjon om vår leveringstjeneste

    Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

    Du kan logge deg på Canon-kontoen din for å spore bestillingen. Hvis du ikke har en konto, kan du kontakte oss

    Hvordan finner jeg informasjonen jeg må sende inn sammen med innkjøpsordren min?

    Følg koblingene til et eksempel på innkjøpsordre som inneholder den nødvendige informasjonen.

    Jeg prøver å konfigurere et produkt, og når jeg klikker på visse tilbehør, legges andre varer til automatisk – hvorfor skjer dette?

    Dette skjer fordi enkelte produkter må konfigurerer med hverandre for at de skal fungere på riktig måte. Automatiseringen forhindrer at du bestiller en maskin som ikke fungerer som den skal. Hvis du trenger hjelp med å konfigurere produktene, kan du kontakte oss på coop@canon.no

    Jeg vil også kjøpe litt programvare; kan jeg gjøre dette på nettstedet?

    Grunnleggende utskriftsadministrering er tilgjengelig gjennom dette nettstedet, men på grunn av kompleksiteten bør du kontakte kundeserviceteamet – de kan hjelpe deg videre.

    Kan jeg ordne med å få de/den gamle maskinen(e) mine hentet samtidig som når den nye maskinen min blir levert?

    Vi anbefaler at du kontakter den nåværende leverandøren for å få hentet eksisterende utstyr. Hvis du skal bytte ut eksisterende utstyr levert av oss, så kan vi ordne dette. Viktig at du informerer om dette på bestillingstidspunktet via e-post eller i kommerntarfeiltet ved bestilling.

    Hva er dine vilkår og betingelser?

    Vilkår og betingelser styres av avtalen mellom kunde og Canon. Har du sprøsmål rundt dette ta kontakt med oss på coop@canon.no