Vi tilbyr gratis levering på alle standardbestillinger, som kan ta opptil 21 virkedager.
Mer informasjon om vår leveringstjeneste
Du kan logge deg på Canon-kontoen din for å spore bestillingen. Hvis du ikke har en konto, kan du kontakte oss på
Følg koblingene til et eksempel på innkjøpsordre som inneholder den nødvendige informasjonen.
Dette skjer fordi enkelte produkter må konfigurerer med hverandre for at de skal fungere på riktig måte. Automatiseringen forhindrer at du bestiller en maskin som ikke fungerer som den skal. Hvis du trenger hjelp med å konfigurere produktene, kan du kontakte oss på coop@canon.no
Grunnleggende utskriftsadministrering er tilgjengelig gjennom dette nettstedet, men på grunn av kompleksiteten bør du kontakte kundeserviceteamet – de kan hjelpe deg videre.
Vi anbefaler at du kontakter den nåværende leverandøren for å få hentet eksisterende utstyr. Hvis du skal bytte ut eksisterende utstyr levert av oss, så kan vi ordne dette. Viktig at du informerer om dette på bestillingstidspunktet via e-post eller i kommerntarfeiltet ved bestilling.
Vilkår og betingelser styres av avtalen mellom kunde og Canon. Har du sprøsmål rundt dette ta kontakt med oss på coop@canon.no