Welcome to the Canon Store

Welcome to the Canon Store

Canon 3 items in your basket

Canon
Items subtotal £ 300.00
You have qualified for FREE delivery daf dafd You have qualified for FREE delivery

Empty Basket

You don't have any items in your basket right now.

Canon Auto-Ink Delivery Vilkår

Disse vilkårene («vilkår») beskriver vilkårene som gjelder for Auto-Ink Delivery-abonnementstjenesten.

Auto-Ink Delivery leveres av Canon Europa N.V, et Canon-selskap med den registrerte adressen 59, Bovenkerkerweg, 1185 XB, Amstelveen, Nederland («Canon», «vi», «oss»).

1. HVA ER AUTO-INK DELIVERY

1.1. Canons Auto-Ink Delivery er en enkel måte å sikre at du aldri går tom for blekk eller toner på. Selv om denne tjenesten heter Auto-Ink Delivery, gir den deg også valget om å legge til toner i abonnementet. Så snart skriveren oppdager at blekk- eller tonernivået er lavt, vil en automatisk bestilling legges inn for blekket eller toneren du trenger, basert på dine preferanser, og det blir levert på døren. Du finner detaljer og fordeler for tjenesten på siden for Auto-Ink Delivery.

1.2 Du kan hoppe over en levering, gjøre endringer på leveringer eller kansellere leveringer i henhold til vilkårene nedenfor.

2. TILGJENGELIGHET

2.1 Auto-Ink Delivery skal være tilgjengelig for personer bosatt i Belgia, Danmark, Finland, Frankrike, Irland, Italia, Nederland, Norge, Portugal, Spania, Storbritannia, Sveits, Sverige, Tyskland og Østerrike («området»). Du finner ytterligere informasjon om levering og unntak på Leveringsinformasjonssiden vår.

2.2 Registrering for Auto-Ink Delivery er ment for individuell bruk, ikke for videresalg, videredistribusjon eller deling på annen måte med andre parter.

2.3. Auto-Ink Delivery vil være tilgjengelig for utvalgte produkter som merkes på produktsiden, og ytterligere informasjon er også tilgjengelig på siden for Auto-Ink Delivery. Listen over kvalifiserte produkter kan endres fra tid til annen, for eksempel når nye skrivere blir tilgjengelige.

2.4 Når du registrerer deg for Repeat & Save-abonnementstjenesten eller hvis du allerede har registrert deg for Repeat & Save, er det ditt ansvar å endre eller si opp Auto-Ink Delivery, slik at du ikke ender opp med å få de samme produktene fra flere abonnementstjenester. For fremtidige og andre tredjepartsabonnementstjenester der skriveren din støttes, kan du imidlertid bare registrere deg for én abonnementstjeneste. Vi gir deg beskjed når du registrerer deg for tjenesten hvis det er tilfelle.

3. KRAV FOR KJØP PÅ TVERS AV LANDEGRENSER

3.1 Du må ha en gyldig e-post-ID og Canon-ID-konto for å registrere deg for Auto-Ink Delivery-abonnementstjenesten.

3.2 Hvis du er bosatt i området, vil du kunne kjøpe Auto-Ink Delivery-abonnementet i hvilket som helst av landene i området, uavhengig av hvilket land du er bosatt i. Canon kan imidlertid kun levere kvalifiserte produkter til landet som korresponderer med nettsiden du kjøpte Auto-Ink Delivery-abonnementet på.

3.3 Skriveren må være koblet til Internett for at skriveren skal kunne overvåke blekknivået og kommunisere med oss når det er lite blekk eller toner i skriveren.

4. BRUK

4.1. Når du har tegnet abonnement på tjenesten, blir blekket eller toneren automatisk levert når det er lite igjen, slik at du ikke trenger å gjøre noe.

4.2 Du faktureres for prisen gjenstanden hadde da abonnementsbestillingen din ble gjort, og dette nevnes i ordrebekreftelsen du mottar på e-post. Alle relevante rabatter legges inn automatisk. Grensen for inkludert frakt og andre avgifter vurderes og/eller legges til den totale ordreverdien etter rabatter og/eller andre fradrag er trukket fra.

4.3 Du må sørge for at du oppgir gyldig betalingsinformasjon når du oppretter Auto-Ink Delivery-abonnementet. Du må sørge for at det er nok midler tilgjengelig på betalingsmetoden din. Hvis fakturaen ikke betales, sender Canon brukeren en påminnelse på e-post om å oppdatere betalingsinformasjonen. Vi forsøker å behandle betalingen tre ganger. Hvis vi ikke kan gjennomføre betalingen i løpet av disse tre forsøkene, blir abonnementsbestillingen avlyst. Ved neste abonnementsbestilling forsøker vi å gjennomføre betalingen igjen. Hvis den ikke er vellykket, kanselleres både bestillingen din og abonnementet som helhet.

4.4. Hvis betalingskortet må oppdateres, sender Canon et varsel på e-post to dager før bestillingen gjøres, slik at du kan oppdatere kortopplysningene. Du kan også oppdatere betalingsinformasjonen din når som helst på My Account-delen i portalen. Canon kansellerer abonnementstjenesten din hvis vi gjentatte ganger ikke får innhentet betalingen.

4.5 Det er ditt eget ansvar å sørge for at leveringsadressen din er oppdatert.

4.6. I sjeldne tilfeller kan det dessverre hende at vi opplever varemangel og det valgte produktet ditt ikke er tilgjengelig. Skulle dette hende, tar vi kontakt med deg for å informere deg om at produktet ikke er tilgjengelig. Hvis du har valgt alternativet for automatisk erstatning, sender vi deg om mulig et kompatibelt alternativ i en annen størrelse så du aldri går tom for blekk eller toner. Samme blekk eller toner kommer ofte i flere størrelser for mange skrivere. For eksempel kan kunde A ha valgt blekk i XXL-størrelse som sitt standardalternativ, men det er tomt på lager og de har valgt automatisk erstatning. Da ville vi kunne sende dem XL- eller standard-størrelse som erstatning. Siden det er samme blekk- eller tonermodell i alle størrelsene, vil blekket fremdeles være kompatibelt med skriveren deres. Du kan endre erstatningsinnstillingene dine i abonnementsfanen din inne på My Account-delen.

4.7. Automatisk erstatning er aktivert som standard for Auto-Ink Delivery, men du kan deaktivere denne innstillingen via My Account-delen inne i portalen.

5. ENDRE AUTO-INK DELIVERY

5.1 Du kan endre Auto-Ink Delivery-abonnementsinnstillingene dine når som helst ved å logge inn på My Account-delen i portalen.

5.2 Eventuelle endringer du gjør i abonnementsinnstillingene dine frem til kl. 00.00 (midnatt) GMT, gjøres automatisk gjeldende på alle nye automatiske bestillinger fra og med neste dag. Hvis du gjør endringer i bestillingen din etter at den neste automatiske bestillingen er opprettet, vil endringene kun gjelde for den neste automatiske abonnementsbestillingen.

5.3 Når en automatisk Auto-Ink Delivery-bestilling opprettes, har du 48 timer på deg til å hoppe over eller endre bestillingen. Du får en e-post med samme informasjon. Etter dette blir bestillingen behandlet og sendt som normalt.

5.4. Du kan endre antall og legge til blekk eller toner for skriveren gjennom portalen. Hvis du vil gjøre slike endringer, må du gjøre disse innen 48 timer etter å ha mottatt e-posten om opprettelsen av din neste bestilling.

5.5 Canon forbeholder seg retten til å endre listen over kvalifiserte Auto-Ink Delivery-produkter og rabatter som er assosiert med denne tjenesten. Endringene vil imidlertid kun gjelde nye abonnementer. For kunder som allerede har abonnement, kan Canon endre abonnementet og eventuelle rabatter og innstillinger relatert til det med 30 dagers varsel. Hvis du ikke godtar endringene, kan du kansellere abonnementet ditt inntil 14 dager før neste betalingsdato.

5.6 I de sjeldne tilfeller der Canon fjerner produkter fra Auto-Ink Delivery-tjenesten (for eksempel hvis produkter går ut av salg) eller kansellerer tjenesten fullstendig, gir vi deg 30 dagers varsel om endringen.

6. KANSELLERINGER OG RETURER

6.1 Auto-Ink Delivery-abonnementet ditt fortsetter til det kanselleres av deg (som du kan gjøre når som helst) eller til Canon kansellerer det med 30 dagers varsel.

6.2 Du har juridisk rett til å kansellere abonnementet innen 14 dager av å ha registrert deg for abonnementet. Hvis du har mottatt blekk innen disse 14 dagene, kan du returnere det til oss via vår standard returprosess for å få pengene tilbake. Vi gir ikke pengene tilbake for blekk som er åpnet.

6.2.1. Du kan si opp Auto-Ink Delivery-abonnementstjenesten når som helst fra My Account i portalen, og endringen trer i kraft umiddelbart. Det opprettes ikke nye automatiske bestillinger etter dette, men bestillinger som allerede er opprettet, behandles som normalt og sendes og faktureres som vanlig.

6.3. Hvis du ønsker å returnere et produkt fra Auto-Ink Delivery-abonnementstjenesten, gjelder vår normale returprosess.

6.4 Du har 90 dager på deg til å aktivere eventuelle kansellerte abonnementer på nytt. Eventuelle rabatter du hadde før du kansellerte abonnementet ditt, vil fremdeles gjelde når du aktiverer det på nytt. Hvis rabatten har endret seg siden du kansellerte (for eksempel at den har økt eller minsket), informerer vi deg om endringen. Etter 90 dager må du registrere deg for Auto-Ink Delivery på nytt hvis du ønsker å fortsette å bruke tjenesten, og alle dine tidligere rabatter blir ugyldige.

7. ERSTATNINGSANSVAR

7.1 I tilfelle en feil ved et av produktene våre meddeles til oss, vil vi (avhengig av at feilen blir bekreftet), refundere, bytte eller reparere produktene.

7.2 Vårt maksimale ansvar under disse salgsvilkårene er prisen du har betalt til oss for produktet som tapet eller skaden gjelder.

7.3. Vi utelukker eller begrenser ikke på noen måte vårt ansvar for: (a) død eller personskade forårsaket av forsømmelse fra vår side, (b) svindel, uriktig fremstilling eller grov uaktsomhet, (c) brudd på hvilke som helst vilkår som følger av lov, og vi utelukker eller begrenser ikke på noen måte vårt ansvar ut over det som er tillatt i gjeldende lov. Det er ikke noe i denne klausulen eller andre steder i disse salgsvilkårene som begrenser dine lovfestede rettigheter eller påvirker dem negativt. Hvis du vil ha informasjon om forbrukerrettigheter, kan du kontakte en lokal forbrukerrådgivningstjeneste.

8. OPPDATERINGER AV VILKÅRENE

Canon forbeholder seg retten til å endre eller oppdatere disse vilkårene fra tid til annen uten forvarsel. Men Canon vil gjøre sitt ytterste for å kommunisere og informere om større endringer i vilkårene via e-post.

9. PRIVACYVERKLARING

9.1 Se Canons personvernserklæring for å forstå hvordan Canon bruker dine personopplysninger og hvordan du kan utøve de individuelle rettighetene dine

9.2 Som en del av registreringen for tjenesten må du registrere deg hos oss slik at vi kan fastslå at skriveren inngår i tjenesten. Du vil også bli pålagt å godta vilkårene til morselskapet vårt, Canon Inc., som en del av registreringen av skriveren. Canon Inc. varsler oss når en blekk- eller tonerkassett når en bestemt grense for lite blekk / toner, og vi vil fylle en bestilling for blekk eller toner og sende den til deg i henhold til disse vilkårene. Informasjon som gis til oss og Canon Inc., kan lagres på servere utenfor EMEA-området og vil være underlagt vår personvernerklæring.

10. LOVVERK OG JURISDIKSJON

10.1 Er du forbruker, gjelder lovene i landet ditt for dette abonnementet, og du kan ha rett til at en rettssak avholdes på ditt eget språk og i dine lokale domstoler. Et lokalt forbrukerråd kan gi deg rådgivning om rettighetene dine. Disse vilkårene begrenser ikke dine gjeldende lovfestede rettigheter.

10.2 Er du en bedrift, styres disse vilkårene av lovene i England og Wales. Eventuelle tvister er underlagt lovgivningen til domstoler i England og Wales.