Welcome to the Canon Store

Welcome to the Canon Store

Canon 3 items in your basket

Canon
Items subtotal £ 300.00
You have qualified for FREE delivery daf dafd You have qualified for FREE delivery

Empty Basket

You don't have any items in your basket right now.

Vanlige spørsmål om butikken

Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

• Send oss en e-post på store.no@cc.canon-europe.com

• eller ring oss på (+47) 23 50 01 43

Kundeserviceavdelingen har åpent fra: 09.00 til 17.00, mandag til fredag (stengt helger og offentlige helligdager). Vi gjør alt vi kan for å svare deg innen tre til fem virkedager.

COVID-19: INFORMASJON TIL KUNDENE VÅRE

Nettbutikken vår er fortsatt åpen, og vi leverer som normalt. Hvis du har spørsmål eller bekymringer knyttet til COVID-19, kan du se siden vår for vanlige spørsmål.

Hvor mye koster frakt i Norge og hvor lang tid tar det?

Standardfrakt er inkludert med alle bestillinger fra og med NOK 300.00. Bestillingene leveres i løpet av tre til fem virkedager.

*Se informasjon om leveringsunntak i delen om levering.

Mer informasjon om leveringstjeneste

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Du kan logge deg på Canon-kontoen din for å spore bestillingen. Hvis du ikke har en konto, kan du kontakte kundeservice.

Mer informasjon om vår leverings- og sporingstjeneste

Leverer dere internasjonalt?

Nei, for øyeblikket leverer vi bare til adresser i Norge.

Jeg har ikke mottatt varen(e). Kan jeg kontrollere statusen til bestillingen min?

Hvis du har en konto, kan du kontrollere bestillingsstatusen ganske enkelt ved å logge deg på kontoen. Du kan også kontakte kundeservice.

Hvordan legger jeg inn en bestilling?

Hvis du har problemer med å legge inn en bestilling, kan du kontakte kundeservice.

Kan dere levere til flere adresser?

Nei, for øyeblikket kan vi bare levere alle artiklene i bestillingen til én leveringsadresse, som du selv velger. Hvis du har behov for levering til flere adresser, må du bestille artiklene separat og velge eller angi adressen for hver levering ved utsjekking. Hvis du har en konto hos oss, kan du lagre leveringsadressene dine, slik at det er enkelt og raskt å velge dem når du legger inn en bestilling. Mer informasjon om vår leveringstjeneste.

Kan jeg få en faktura med MVA?

• Ja, du kan få en faktura med MVA ved å laste ned fakturaen din. Hvis du la inn bestillingen som en registrert bruker, må du være logget inn for å se fakturaen. Du kan se den ved å klikke på Min konto og velge Bestillinger. Fra rullegardinmenyen velger du datoen da bestillingen ble lagt inn, og deretter klikker du på Vis informasjon og faktura. Her kan du laste ned fakturaen.

• Hvis du la inn en bestilling med en gjestekonto, må du kontakte kundeservice for å få en kopi av fakturaen.

• Det er først mulig å se fakturaen når bestillingen din har blitt sendt.

Hva er retningslinjene deres for retur og refusjon?

* Se siden for returer og refusjoner hvis du vil har mer informasjon.

Hvordan kan jeg returnere artikler som er kjøpt på store.canon.no?

Send en e-post til kundeservice med følgende informasjon: navn, bestillingsnummer, kontaktnummeret ditt og informasjon om produktet du vil returnere, inkludert serienummeret.

Vi sender deg et returskjema og en returetikett når vi mottar e-posten din.

*Se siden for returer og refusjoner hvis du vil har mer informasjon.

Kan jeg annullere bestillingen min?

Du kan annullere en bestilling, men bare før artikkelen/artiklene er behandlet for forsendelse. Kontakt kundeserviceteamet vårt for å finne ut om bestillingen din kan annulleres.

Hvis du bestemmer deg for å annullere bestillingen etter at artikkelen har blitt behandlet for forsendelse, må du vente til artiklene har blitt levert. Deretter kan du returnere artikkelen/artiklene til oss gratis for full refusjon* innen 30 dager etter mottak av hele bestillingen. Hvis du bestemmer deg for å bestille flere produkter etter at du har fått e-posten som bekrefter forsendelse, må du legge inn en ny bestilling.
*Fullstendige salgsvilkår

Mer informasjon om vår returtjeneste

Kan jeg bestille et produkt over telefon hvis det ikke finnes på lager på Internett?

Vi kan ikke ta imot bestillinger over telefon på produkter som ikke finnes på lager på webområdet.

Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

Vi godtar en rekke debet- og kredittkort (inkludert VISA, Mastercard, Maestro og American Express), PayPal, Apple Pay og Google Pay.

Betalingsinformasjonen din blir kryptert med bransjestandard SSL-teknologi for å sikre at informasjonen behandles på en trygg og sikker måte.

Må jeg opprette en konto for å kjøpe noe?

Du trenger ikke å opprette en konto for å foreta et kjøp. Kontoinnehavere har imidlertid fordeler som å kunne vise bestillingsstatusen sin og gå gjennom tidligere bestillinger, så det lønner seg å bruke et par minutter på å registrere seg hos oss.

Hvorfor må jeg opprette en konto på Internett når jeg allerede har en Canon-konto?

Canon-butikken bruker et nytt system; derfor må du opprette en ny konto. Bruk koblingen logg på eller registrer øverst til høyre på startsiden.

Når vil jeg bli belastet for bestillingen?

Den valgte betalingsmetoden din vil bli belastet når bestillingen har blitt behandlet for forsendelse fra lageret vårt. Det skjer vanligvis opptil fem dager etter at vi har fått bestillingen.

Jeg har problemer med å installere produktet mitt. Kan dere hjelpe meg?

Ja, gå til delen om produktstøtte på webområdet for å få hjelp til å feilsøke problemet.

Hvordan endrer jeg navn, e-postadresse eller adresse?

Hvis du vil endre informasjonen din, logger du deg ganske enkelt på My Account [Min konto], som du finner øverst til på hjemmesiden til Canon Store. Deretter klikker du på delen for personlig informasjon og oppdaterer informasjonen etter behov.

Jeg har glemt passordet mitt. Hvordan tilbakestiller jeg det?

For å tilbakestille passordet ditt velger du Sign in [Logg på] øverst på hjemmesiden til Canon Store, angir e-postadressen din når du blir bedt om det, og klikker på koblingen I’ve forgotten my password [Jeg har glemt passordet mitt]. Vi vil sende deg instruksjoner for å tilbakestille passordet ditt.

Husk å kontrollere mappen for søppelpost, i tilfelle meldingen havner der.

Hva er vilkårene for produktgarantien deres?

Alle Canon-maskinvareprodukter (se bekreftelse i hver enkelt produktbeskrivelse) som kjøpes gjennom den offisielle Canon-butikken, dekkes av en to års produsentgaranti (Canons europeiske garantisystem – EWS), i tillegg til den juridiske garantien din.

Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se punkt 9 i salgsvilkårene våre.

Hvilke vilkår og betingelser gjelder for deg?

Forespørsler om GDPR:

Kunder bør sende en e-post til DataProtectionOfficer@canon-europe.com dersom de ønsker at opplysningene deres skal fjerneshos Canon.