Welcome to the Canon Store

Welcome to the Canon Store

Vanlige spørsmål om butikken

Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

• Send oss en e-post på store@canon.no

• eller ring oss på (+47) 23 50 01 43

Kundeserviceavdelingen har åpent fra: 08.00 til 20.00, mandag til fredag. Vi gjør vårt beste for å svare i løpet av én virketime.

Hvor mye koster frakt i Storbritannia og hvor lang tid tar det?

Standardfrakt er inkludert med alle bestillinger fra og med NOK 300.00. Bestillingene leveres i løpet av tre til fem virkedager.

*Se informasjon om leveringsunntak i delen om levering.

Mer informasjon om leveringstjeneste

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Du kan logge deg på Canon-kontoen din for å spore bestillingen. Hvis du ikke har en konto, kan du kontakte kundeservice.

Mer informasjon om vår leverings- og sporingstjeneste

Jeg har ikke mottatt varen(e). Kan jeg kontrollere statusen til bestillingen min?

Hvis du har en konto, kan du kontrollere bestillingsstatusen ganske enkelt ved å logge deg på kontoen. Du kan også kontakte kundeservice.

Hvordan legger jeg inn en bestilling?

Hvis du har problemer med å legge inn en bestilling, kan du kontakte kundeservice.

Jeg har problemer med å installere produktet mitt. Kan dere hjelpe meg?

Ja, gå til delen om produktstøtte på webområdet for å få hjelp til å feilsøke problemet.

Leverer dere internasjonalt?

Nei, for øyeblikket leverer vi bare til adresser i Norge.

Kan dere levere til flere adresser?

Nei, for øyeblikket kan vi bare levere alle artiklene i bestillingen til én leveringsadresse, som du selv velger. Hvis du har behov for levering til flere adresser, må du bestille artiklene separat og velge eller angi adressen for hver levering ved utsjekking. Hvis du har en konto hos oss, kan du lagre leveringsadressene dine, slik at det er enkelt og raskt å velge dem når du legger inn en bestilling. Mer informasjon om vår leveringstjeneste.

Kan jeg bestille et produkt over telefon hvis det ikke finnes på lager på Internett?

Vi kan ikke ta imot bestillinger over telefon på produkter som ikke finnes på lager på webområdet.

Hva er retningslinjene deres for retur og refusjon?

Hvis du har ombestemt deg, og ønsker å returnere produktet ditt, kan du gjøre det gratis innen 30 dager etter mottak av produktet og få full refusjon.* Returperioden på 30 dager begynner dagen etter den siste leveransen for bestillingen din.

* Se siden for returer og refusjoner hvis du vil har mer informasjon.

Hvordan kan jeg returnere artikler som er kjøpt på store.canon.no?

Send en e-post til kundeservice med følgende informasjon: navn, bestillingsnummer, kontaktnummeret ditt og informasjon om produktet du vil returnere, inkludert serienummeret.

Vi sender deg et returskjema og en returetikett når vi mottar e-posten din.

*Se siden for returer og refusjoner hvis du vil har mer informasjon.

Kan jeg annullere bestillingen min?

Du kan annullere en bestilling, men bare før artikkelen/artiklene er behandlet for forsendelse. Kontakt kundeserviceteamet vårt for å finne ut om bestillingen din kan annulleres.

Hvis du bestemmer deg for å annullere bestillingen etter at artikkelen har blitt behandlet for forsendelse, må du vente til artiklene har blitt levert. Deretter kan du returnere artikkelen/artiklene til oss gratis for full refusjon* innen 30 dager etter mottak av hele bestillingen. Hvis du bestemmer deg for å bestille flere produkter etter at du har fått e-posten som bekrefter forsendelse, må du legge inn en ny bestilling.
*Fullstendige salgsvilkår

Mer informasjon om vår returtjeneste

Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

Vi godtar en rekke debet- og kredittkort (VISA, Mastercard, Maestro) samt PayPal.

Informasjonen om betalingskortet ditt blir kryptert med bransjestandard SSL-teknologi for å sikre at den er fullstendig sikker.

Når vil jeg bli belastet for bestillingen?

Den valgte betalingsmetoden din vil bli belastet når bestillingen har blitt behandlet for forsendelse fra lageret vårt. Det skjer vanligvis opptil fem dager etter at vi har fått bestillingen.

Hvorfor må jeg opprette en konto på Internett når jeg allerede har en Canon-konto?

Canon-butikken bruker et nytt system; derfor må du opprette en ny konto. Bruk koblingen logg på eller registrer øverst til høyre på startsiden.

Må jeg opprette en konto for å kjøpe noe?

Du trenger ikke å opprette en konto for å foreta et kjøp. Kontoinnehavere har imidlertid fordeler som å kunne vise bestillingsstatusen sin og gå gjennom tidligere bestillinger, så det lønner seg å bruke et par minutter på å registrere seg hos oss.

Hvordan endrer jeg navn, e-postadresse eller adresse?

Hvis du vil endre informasjonen din, logger du deg ganske enkelt på My Account [Min konto], som du finner øverst til på hjemmesiden til Canon Store. Deretter klikker du på delen for personlig informasjon og oppdaterer informasjonen etter behov.

Jeg har glemt passordet mitt. Hvordan tilbakestiller jeg det?

For å tilbakestille passordet ditt velger du Sign in [Logg på] øverst på hjemmesiden til Canon Store, angir e-postadressen din når du blir bedt om det, og klikker på koblingen I’ve forgotten my password [Jeg har glemt passordet mitt]. Vi vil sende deg instruksjoner for å tilbakestille passordet ditt.

Husk å kontrollere mappen for søppelpost, i tilfelle meldingen havner der.

Hva er vilkårene for produktgarantien deres?

Alle Canon-maskinvareprodukter (se bekreftelse i hver enkelt produktbeskrivelse) som kjøpes gjennom den offisielle Canon-butikken, dekkes av to års produsentgaranti* (produsentens kommersielle garanti).

*Det gjelder unntak. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se punkt 10 i våre salgsvilkår.

Hvilke vilkår og betingelser gjelder for deg?

Les de fullstendige salgsvilkårene og retningslinjene for informasjonskapsler.

Hvordan får jeg en MVA-faktura?

Via Canon-kontoen din eller ved å kontakte kundeservice.